Een winkel display kun je als merk goed inzetten

Hoe zorg je er nu voer dat je opvalt als merk in een winkel? Nou je kunt ervoor kiezen om te gaan voor een winkel display. Door de keuze voor een winkel display sta jij als pontificaal in het beeld van de klant. Het grote voordeel is namelijk dat winkeliers het heel eenvoudig kunnen opbouwen en afbreken. Wel zo makkelijk. Hier help jij als merk jouw winkelier dus ook mee. Daarnaast ziet de klant de display meteen. Je kunt hem namelijk zelf een fraai design geven. Je bepaalt dus helemaal zelfs hoe het eruit komt te zien.

Waar gebruik je die dingen dan voor?

Maar waarvoor kun je zo’n winkel display nu gebruiken? Nou, je kunt ervoor kiezen om een van je nieuwe producten extra in beeld bij de klant te brengen. Denk bijvoorbeeld eens aan dat nieuwe energie drankje of die nieuwe smaak appelmoes. Deze kan een goede boost gebruiken. Deze boost is misschien wel net dat zetje wat ervoor zorgt dat het een succes wordt. Bij sommige producten is het namelijk belangrijk dat het vanaf het begin al goed in beeld komt.

Een seizoensgebonden display

Je kunt er ook voor kiezen om bepaalde seizoensgebonden producten extra in beeld te brengen. Zo kun je ervoor kiezen om bijvoorbeeld een bepaalde dorstlesser bij de klant aan te prijzen. Een display kan dan worden neergezet vlak voor de kassa’s in de winkel. Zo neemt de klant nou net jouw drankje mee voor hij of zij de winkel verlaat. Wanneer het seizoen dan is afgelopen laat je de display dan weer verwijderen uit de winkel.

https://endlessbranding.com/winkel-display/